Sunday, October 9, 2016

Forex Live Handel Voorbeelde

Forex Live Handel Voorbeelde In hierdie video wys ek jou hoe suksesvol hierdie eenvoudige strategie was terwyl ek terug opname hierdie forex opleiding in die lente 2012. Sedert ek terug gegaan na hierdie basiese, eenvoudige grafiek opgestel Ek het sedert hy bygevoeg om my gewone handel metodes. Ek het verskeie skerms en 'n mens net kandelaars, leuens, tendens lyne en ondersteuning en weerstand en dit is ongelooflik hoe spookily akkurate dit kan wees. Ek gebruik dit nie in isolasie as ek het al met behulp EMAS sowel vir ondersteuning en weerstand vir meer as 10 jaar en ek voel nie gemaklik in die afhandeling van hulle! Jy natuurlik kan kies om by te voeg of te verwyder ookal aanwysers wat jy wil. Die doel van hierdie forex opleiding is om jou te wys verskeie opsies wat jy kan kies in jou forex strategie en diegene wat jy dalk wil om te ignoreer in te sluit. Ek wys in die video hoe ek die tegnieke van die eerste deel van die kursus gebruik het om 'n baie om te wen ambagte te maak. Later sal ek jou wys hoe ek voortgegaan om hierdie fx handel strategie suksesvol gebruik in 2103, so dit was nie net 'n 8220; flits in die pan8221; Handel uitsluitlik uit die eenvoudige aanwysers ek geskets het vandeesweek het my ster resultate, soveel so dat ek nou hierdie metode langs my strategie het bygevoeg. Ek het winste uit handel kant maniere wissel op die CAD en nog meer 100's van pitte handel tendense en kanale op ander pare. Dit is 'n goeie voorbeeld van hoe leer om buigsaam te wees in jou handel gee geleenthede in die meeste marktoestande. Dit het ook my toegelaat om nou te handel 'n baie meer van daaglikse en weeklikse kaarte wat beteken dat ek spandeer baie minder tyd in die voorkant van my rekenaar en wag vir iets om te gebeur. Ek doen die meeste van my analise op 'n Sondag waar ek stel 'n "A" lys van ambagte waarvoor ek plaas vorentoe bestellings kort na die mark oop op 'n Sondagaand. Ek wag om te sien wat gebeur op die mark oop. Soms is daar gapings in die prys wat gewoonlik veroorsaak deur die nuus of gebeure wat plaasvind gedurende die naweek wanneer die forex mark is gesluit. Soms is die gaping in prys is te danke aan die groot ambagte wat gemaak is oor die naweek tussen groot finansiële instellings. Sodra ek hierdie bestellings geplaas het ek loop weg! Ek het ook 'n lys van "B" graad potensiaal ambagte. Dit is ambagte wat ek kan neem, afhangende van die mark aksie. Al hierdie analise, insluitend daaglikse updates sowel as 'n real time forum, wat deur my kollega, pro handelaar Pierre, is beskikbaar in my 5 * gegradeerde, belaglik lae-koste forexmentor program. As jy wil graag jou handel te neem na die volgende vlak dan hier is 'n skakel na 'n spesiale aanbod waar jy kan toets ry die diens (toegang alle gebiede) vir $ 1 vir die 1ste sewe dae en net $ 49,95 per maand daarna. As jy ernstig is oor hoe 'n suksesvolle forex handelaar is dan gee jouself 'n werklike kans deurdat hulle gementor word deur diegene wat reeds gewees waar jy nou is, waar jy is op die leer-kurwe. Hier is die skakel om uit te vind meer: ​​Forexmentorpro Spesiale aanbod In die tweede week van die huidige kursus wys ek hoe om jou ambagte en 'n aantal ander aanwysers wat kan help om hierdie strategie selfs meer suksesvol te beplan Leef Handel Voorbeeld: Hier kyk na die video KLIK


No comments:

Post a Comment